DIGITALNO OGLAŠEVANJE IN PREDNOSTI OGLAŠEVANJA NA DIGITALNIH ZASLONIH
Digitalno oglaševanje na digitalnih zaslonih je 6-krat bolj učinkovito oglaševanje, kot na statičnih panojih.
Raziskave, kjer poteka digitalno oglaševanje na digitalnih panojih so pokazale, da se:
Inovativno, dinamično in interaktivno digitalno oglaševanje pritegne potencialne kupce v aktivnem delu dneva.
Z oglaševanjem na zunanjih digitalnih zaslonih bo vaše sporočilo vidno na najelitnejših in najbolj frekventnih lokacijah.
Z gibljivo sliko in visoko svetilnostjo boste pritegnili pozornost potencialnih kupcev.
Vaši video oglasi bodo privlačnejši in učinkovitejši od statičnih oglasnih površin.
Video oglasi sporočajo več svojim ciljnim potrošnikom.
Digitalno oglaševanje na prostem hitro postaja zaželeni medij za stroškovno učinkovito in visoko-vplivno oglaševanje.
Prihranili boste tudi na času. Od naročila do objave v istem dnevu.
Predstavite svoje izdelke in storitve v središču dogajanja, kjer je frekvenca mimoidočih največja.
Zelo kratek čas do objave ob morebitnih popravkih kreativ, odzivanje na nepričakovane dogodke.
Bodite v središču pozornosti in oglašujte na digitalnih velikanih.
Brez stroškov tiska, barvanja, prevoza, ali kakršne koli druge splošne stroške, povezane z uporabo tradicionalnega pano oglaševanja.
Podjetje Ledtech d.o.o. Vam zagotovi gladek prehod vaših sporočil v digitalni format.
Naj vaše sporočilo prestreže vaše potencialne kupce v njihovem aktivnem delu dneva, na poti v in iz službe ali šole, med tekanjem po opravkih, nakupih,…
Izkoristite naše digitalne zaslone za spodbujanje in promocijo novih idej, blagovnih znamk, promocij, novih poslovnih informacij, velike naznanitve o odprtjih, smernih informacijah, zavedanje o prihajajočih dogodkih, posebnih storitev in še veliko več.
S pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času lahko povečate vašo prodajo tudi za več kot 100%!
LOKACIJE ZUNANJIH DIGITALNIH ZASLONOV
DIGITALNI VELIKANI V LJUBLJANI

Ljubljana BTC: Diamant
13,82 m²
Tik ob priljubljenem nakupovalnem središču.
Ob prvem vhodu v BTC City.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.
Ob zaslonu se nahajajo glavna BTC tržnica, Lidl in ostale trgovine.

Ljubljana BTC: Atlantis
13,82 m²
Izpostavljen mnogim mimoidočim.
V bližini je kino Kolosej, Atlantis in Citypark.
Ob drugem vhodu v BTC
Visoka frekvenca pešcev in vozil

Ljubljana BTC: Hala A
18,43 m²
Izpostavljen mnogim mimoidočim.
Postavljen v krožišču med gostilno Kratochwill in Halo A.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.

Ljubljana BTC: Aleja mladih 1
13,82 m²
V središču pozornosti.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.
V bližini je Hala A, MASS, Spar, Muller, Baby center,…

Ljubljana BTC: Aleja mladih 2
13,82 m²
V središču pozornosti.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.
V bližini je Hala A, MASS, Spar, Muller, Baby center,…

Ljubljana: Šubičeva
18,43 m²
V središču pozornosti.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.
Ob zaslonu se nahaja park Kongresnega trga.

Ljubljana: Gostilna Šestica
18,43 m²
V središču pozornosti.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.
Ob zaslonu se nahajajo gostilna Šestica.

Ljubljana: Celovška pri Tivoliju
13,82 m²
Vrata v center mesta.
Umeščen na eno od glavnih vpadnic v center Ljubljane.
Postavljen v bližini Hale Tivoli.

Ljubljana: A-Cosmos
22 m²
Nemogoče ga je zgrešiti.
atraktivna lokacija.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.

Ljubljana: Tržaška
36,86 m²
V središču pozornosti.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.
Postavljen v krožišču med Aškerševo in Tržaško cesto.

Ljubljana: Emonika
55,30 m²
V središču pozornosti.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.
Postavljen v bližini avtobusne in železniške postaje.

Ljubljana: Celovška OZS
27,65 m²
V središču pozornosti.
Visoka frekvenca pešcev in vozil.
Postavljen v bližini avtobusne postaje.
DIGITALNI VELIKAN V PORTOROŽU

Portorož: Grand hotel Metropol (Grand Casino)
63 m²
Ljudje sklepajo posle (kupujejo) s podjetji, ki jih poznajo in jim zaupajo.
To dejstvo prinaša spremembe v življenjskem slogu in nakupovalnih navadah. Kupec, ki včasih ni bil zainteresiran za vaše podjetje, je lahko sedaj vaša prva stranka.
Viden je iz več kot 700 m oddaljenosti.
Oglaševalci, ki vzdržujejo ali razširijo obseg oglaševanja v povprečju v petletnem obdobju povečajo svojo prodajo za 100%.
Podjetjem, ki zmanjšajo oglaševanje se prodaja zmanjša v povprečju za 45%.
Digitalno oglaševanje na LED zaslonu ni za vsako podjetje ali družbo. Je samo za tiste, ki zahtevajo nenehno rast, spreminjanje in razvijanje tržnega deleža.
Najbolj agresivni in dosledni oglaševalci so skoraj vedno tudi najbolj uspešni.
Digitalno oglaševanje lahko, ne glede na gospodarsko stanje, privabi stranke.
Na trgu je le določeno število kupcev, ki so pripravljeni kupiti izdelek, podoben vašemu, zdaj.
Digitalno oglaševanje se izplača v daljšem obdobju. Oglaševanje vam prinese dolgoročno prednost pri tekmecih, ki prekinejo ali zmanjšajo čas oglaševanja.
Kupci nimajo zvestobe kot nekoč.
Mobilnost in nezvestoba so stalnica današnjega življenja. Prodajalci morajo spodbujati bivše stranke, da se vrnejo in poiščejo novice o vas.
SI LAHKO PRIVOŠČITE OSTATI NEOPAŽENI?
Bolje je 1.000 ljudem povedati zgodbo desetkrat,
kot 10.000 ljudem povedati isto zgodbo le enkrat.
LOKACIJE NOTRANJIH DIGITALNIH ZASLONOV
SUPERNOVA NA RUDNIKU V LJUBLJANI
Ujemite poglede več kot 10.000 kupcev dnevno.
Z video predstavitvijo ali zanimivim dinamičnim oglasom vzpostavite stik in vzbudite pozornost!Dinamične rešitve za vaše poslovne potrebe.
Digitalno oglaševanje v nakupovalnih centrih se uporablja za veliko različnih namenov in uporaba se z vsakim dnem povečuje na različnih področjih:
POSLOVNA PROMOCIJA
Namenjena določeni ciljni skupini ali splošni populaciji, ki se nahaja v centru.BLAGOVNE ZNAMKE
LED zaslon v samem poslovnem centru promovira in utrjuje razpoznavnost blagovnih znamk.USMERJANJE KUPCEV
Na določeno prodajno mesto poveča učinkovitost prodaje, saj kupec z dinamičnim usmerjanjem zlahka najde pot do vas.IZBOLJŠANJE NAKUPOVALNE IZKUŠNJE
Kupcem lahko med čakanjem, vožnjo po tekočih stopnicah ali med srkanjem kave predstavite zanimiva sporočila.JAVNE INFORMACIJE
Novice, vreme in predvsem lokalne koristne informacije le dopolnjujejo programsko shemo obratovanja zaslona in s tem še povečajo zanimanje za sporočila.PRILAGAJAJTE SPOROČILA
To počnite večkrat dnevno, da dosežete željeno ciljno skupino.

Ljubljana: Trgovski center Supernova
12 m²
Trgovski centri postajajo pomemben del urbanega življenja.
V njih najdemo zabavo, oddih, razvajanje, nepogrešljiv nakup in lokale za gurmanske užitke.Prehitite konkurenco in izboljšajte prodajne rezultate s pomočjo najsodobnejšega oglaševalskega medija!
Si lahko privoščite ostati neopaženi v nakupovalnem središču?
Ali poznate svoje stranke?
Kaj počnejo, kaj poslušajo, kje se gibljejo, kaj jedo, s kakšnimi športi se ukvarjajo, koliko so stare…?
Sporočite kupcem, kje za svoj denar najdejo najboljšo ponudbo.
Obvestite jih na spektakularen način o svoji najnovejši akciji, dobri ceni, popustu ali promociji na najboljši možen način, na najbolj primernem mestu ob najbolj primernem času.